公認心理師試験合格を目指すブログ 洋楽を和訳するブログ

2020年公認心理師試験合格を目指す人が書くブログ

Airbag ー Radiohead 和訳

In the next world war

In a jackknifed juggernaut

I am born again

次の第三次世界大戦で

自己した大型トラックの中から

俺は生まれ変わる

In the neon sign

Scrolling up and down

I am born again

ネオンサイン

が上下に動く中

俺は生まれ変わる

In an interstellar burst

I am back to save the universe

惑星の間の爆発で

俺は宇宙を救いに戻ってくる

In a deep deep sleep of the innocent

I am born again

無垢な深い深い眠りの中

俺は生まれ変わる

In a fast german car

I'm amazed that I survived

An airbag saved my life

飛ばしたドイツ車の中

俺は生き残ったことに驚いた

エアバッグに生かされたんだ

In an interstellar burst

I am back to save the universe

惑星の間の爆発で

俺は宇宙を救いに戻ってくる

In an interstellar burst

I am back to save the universe

惑星の間の爆発で

俺は宇宙を救いに戻ってくる