公認心理師試験合格を目指すブログ 洋楽を和訳するブログ

2020年公認心理師試験合格を目指す人が書くブログ

All For One 和訳 The stone roses

ザ・ストーン・ローゼズのニュー・シングル「All For One」が日本時間5月13日未明に解禁された。

"All For One"

一人のために

All for one, one for all

If we all join hands, we'll make a wall

All for one, one for all

If we all join hands, we'll make a wall

All for one, one for all

If we all join hands, we'll make a wall

皆はひとりのために、ひとりは皆のために

手を取り合えば 壁を作れる

皆はひとりのために、ひとりは皆のために

手を取り合えば 壁を作れる

皆はひとりのために、ひとりは皆のために

手をつなげば 壁を作れる

Inside of me, for I to see

In harmony, all designed to be

The mystery, all eyes to see

Chemistry, all one family

僕の内面に 見えるように

調和の中で デザイン通りになる

神秘 誰の目でも見える

化学反応 一つの家族になれば

All for one, one for all

If we take a stand, we shall not fall

皆はひとりのために、ひとりは皆のために

確固たる立場を表明すれば 屈することはない

Inside of me, for I to see

In harmony, all designed to be

The mystery, all eyes to see

Chemistry, all one family

僕の内面に 見えるように

調和の中で デザイン通りになる

神秘 誰の目でも見える

化学反応 一つの家族になれば

Beside of me, all over me

Behind of me, right in front of me

Inside of me, for I to see

In harmony, all one family

僕のそばで 僕を超えて

僕の後ろから 僕にまっすぐ向かって

僕の内面に 見えるように

調和の中で 一つの家族になれば

Inside of me, for I to see

In harmony, all designed to be

The mystery, all eyes to see

Chemistry, all one family

僕の内面に 見えるように

調和の中で デザイン通りになる

神秘 誰の目でも見える

化学反応 一つの家族になれば

All for one, one for all

If we all join hands, we'll make a wall

皆はひとりのために、ひとりは皆のために

手をつなげば 壁を作れる