公認心理師試験合格を目指すブログ 洋楽を和訳するブログ

2020年公認心理師試験合格を目指す人が書くブログ

Brown Sugar ディアンジェロ

"Brown Sugar "

Let me tell you 'bout this girl

Maybe I shouldn't

I met her in Philly and her name was Brown Sugar

See, we be making love constantly

That's why my eyes are a shade blood burgundy

ある女の子の話をさせてくれ

するべきじゃないんだろうけど

彼女にはフィリーであったんだ 名前は “ブラウンシュガー”

そして、俺たちは頻繁に愛し合っているんだ

俺の目が充血してるのはそのせいさ

The way that we kiss is unlike any other way

That I be kissin' when I'm kissin' what I'm missin'

Won't you listen

俺たちのキスは普通のキスじゃない

俺のキス 俺がキスする時 俺が恋しいもの

聴いてくれよ

Brown Sugar babe, I gets high off your love

I don't know how to behave

[Chorus]

I want some of your Brown Sugar

Sugar [4 times]

Oohooh

ブラウンシュガー ベイビー、お前の愛でハイになってる

どうすればいいのかわからないよ

“ブラウンシュガー” が欲しい

Oh Sugar when you're close to me

You love me right down to my knees

And whenever you let me hit it

Sweet like the honey when it comes to me

Skin is caramel with those cocoa eyes

Even got a big sister by the name of Chocolate Thai

ああ、シュガー お前が近くにいる時

お前の愛が俺を跪かせる

お前がヤラせてくれるときはいつでも

俺にとって蜂蜜のように甘いんだ

キャラメルのような肌 ココアのような瞳

“チョコレート・タイ” なんて名前の姉までいる

Brown Sugar babe, I gets high off your love

I don't know how to behave

I want some of your Brown Sugar

Sugar [4 times]

Oohooh

ブラウンシュガー ベイビー、お前の愛でハイになってる

どうすればいいのかわからないよ

お前の “ブラウンシュガー” が欲しい

Now that'd be how the story goes

Brown Sugar got me open, now I want some more

Always down for a menage troi

But I think I'ma hit it solo

Hope my niggaz don't mind

さあ、物語の続きを話そう

“ブラウンシュガー” は俺の心を開いたんだ 今じゃ彼女がもっと欲しい

彼女が俺以外とヤるのはいつも受け入れてる

だけど彼女を独り占めしようと思ってるよ

お前の気に障らなければいいんだが

Stick out my tongue and I'm bout

ready to hit this pretty gritty

bitty with persistence

Yo, I don't think ya'll hear me

舌を突き出して

かわいらしくて、勇気のある、ちっちゃな君とヤる準備は出来てる 辛抱強く待つさ

俺に構ってくれるとは思っちゃいないけど

Brown Sugar babe I gets high off your love

I don't know how to behave

Sugar [4 times]

I want some of your Brown Sugar

Sugar

Oohooh

ブラウンシュガー ベイビー、お前の愛でハイになってる

どうすればいいのかわからないよ

“ブラウンシュガー” が欲しい

ブラウンシュガーというのは、麻薬のスラングときいたことあります。

そうみると単なるラブソングじゃなくなるのかな

来日公演を観に行くので和訳しました

ブラウン・シュガー/ユニバーサル ミュージック

¥1,512

Amazon.co.jp