公認心理師試験合格を目指すブログ 洋楽を和訳するブログ

2020年公認心理師試験合格を目指す人が書くブログ

Regret 和訳 New Ordder

New Order - Regret

regret

後悔

Maybe I've forgotten the name and the address

Of everyone I've ever known

It's nothing I regret

Save it for another day

It's the school exam and the kids have run away

多分だけど、出会った人達の名前や住所を忘れたよ

でもさ、全く後悔してないんだ

いつかのときにとっておくよ

学校の試験だ、子供達がかけてくよ

I would like a place I could call my own

Have a conversation on the telephone

Wake up every day that would be a start

I would not complain of my wounded heart

自分のものだと呼べる場所がほしい

電話を通して話そう

毎日起きてから始めてるんだ

傷ついた心に文句はないさ

I was upset you see

Almost all the time

You used to be a stranger

Now you are mine

君に会うと取り乱してた

ほとんどいつも

かつては他人だったけど

今、君は僕のもの

I wouldn't even trust you

I've not got much to give

We're dealing in the limits

And we don't know who with

You may think that I'm out of hand

That I'm naive, I'll understand

On this occasion, it's not true

Look at me, I'm not you

信頼することすらできなかったな

多くを与えられなかったし

僕たちは出来るだけ語り合ったよね

自分たちがなんなのかも わからなかったね

考えていたんだね 僕の手の届かないところで

繊細だから 理解できる

この状況で それは真実じゃない

僕をみてみなよ

僕は君じゃないんだ

I would like a place I could call my own

Have a conversation on the telephone

Wake up every day that would be a start

I would not complain of my wounded heart

自分のものだと呼べる場所がほしい

電話を通して話そう

毎日起きてから始めるんだ

傷ついた心に文句はないさ

I was a short fuse

Burning all the time

You were a complete stranger

Now you are mine

すぐかっとなって

いつもおこってたよね

かつて君は赤の他人だったけどね

今、君は僕のもの

I would like a place I could call my own

Have a conversation on the telephone

Wake up every day that would be a start

I would not complain about my wounded heart

自分のものだと呼べる場所がほしい

電話を通して話そう

毎日起きてから始めてるんだ

傷ついた心に文句はないさ

Just wait till tomorrow

I guess that's what they all say

Just before they fall apart

ただ明日まで待ってみよう

 

みんなが言うように

べつべつの道を歩き出す前に

regretはつい口ずさんでしまいますよねSubstance/New Order

¥4,006

Amazon.co.jp

Get Ready/New Order

¥830

Amazon.co.jp